Rockonomics: kako je internet spremenil glasbeno industrijo?

Digitalna zabavljaška ekonomija je pomembno spremenila dohodke med akterji v glasbeni, filmski ipd. industriji. Vendar pa glasbene superzvezde še vedno dominirajo in povečujejo dohodke ustvarjene preko koncertov. Teorija "long tail" (ko pri prodaji plošč v trgovini, glavni delež odpade na nekaj največjih uspešnic, večino albumov pa prodajo samo po nekaj izvodov), za koncerte še vedno drži. Rep ponudbe koncertov ni tako dolg, kot rep ponudbe digitalnih vsebin. Lahko rečemo tudi, da internetno piratstvo le ni ugonobilo velikih, ki so pomembno okrepili koncertni model pridobivanja prihodkov.

Več o tem in koncertni dominaciji superzvezdnikov v Wired.

Več o novem tržnem modelu prodaje glasbenih plošč, knjig, filmov ("dolgi rep" oz. Long Tail) Chris Anderson.

Več v rubriki:

– Raziskovalni projekti: Tehnično okrepljeno nadzorovanje in boj zoper kriminaliteto

– Raziskovalci: Aleš Završnik

2017-06-01T08:43:27+00:00 01. 07. 2013|

Objavi komentar